dc.contributor.author | Bjørkelo, Brita | |
dc.contributor.author | Almås, Aslaug Grov | |
dc.contributor.author | Helleve, Ingrid | |
dc.date.accessioned | 2020-02-11T11:50:39Z | |
dc.date.available | 2020-02-11T11:50:39Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Bjørkelo, B., Almås, A. G., & Helleve, I. (2012). Sosiale medium og Facebook. Bedre skole(1), 76-80. | nb_NO |
dc.identifier.issn | 0802-183X | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2641017 | |
dc.description.abstract | Bruk av sosiale medium i skulen er hyppig diskutert i media. Nokon lærarar har kasta seg utpå Facebook-bølgja og integrert mediet i undervisninga med ynskje om å møte elevane på deira arena. Eit viktig spørsmål er om det er slik at lærar-elevkommunikasjonen bør, skal eller må skje via sosiale medium. Per i dag eksisterer det i svært liten grad retningslinjer for korleis lærarane skal bruka dette «utvida klasserommet».
Bedre | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Utdanningsforbundet | nb_NO |
dc.subject | sosiale medier | nb_NO |
dc.subject | facebook | nb_NO |
dc.subject | skolen | nb_NO |
dc.subject | kommunikasjon | nb_NO |
dc.subject | etikk | nb_NO |
dc.subject | læreplanverket | nb_NO |
dc.subject | kunnskapsløftet | nb_NO |
dc.title | Sosiale medium og Facebook: Eit etisk dilemma for læraren | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 76-80 | nb_NO |
dc.source.journal | Bedtre Skole | nb_NO |
dc.source.issue | 1 | nb_NO |