• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
Browsing by Subject 
  •   Home
  • Browsing by Subject
  •   Home
  • Browsing by Subject
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing PIA by Subject "pedagogikk"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-7 of 7

  • title
  • issue date
  • submit date
  • author
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Becoming a professional digital competent teacher 

      Helleve, Ingrid; Almås, Aslaug Grov; Bjørkelo, Brita (Peer reviewed; Journal article, 2019)
      The aim of this Norwegian study is to focus on challenges and possibilities concerning professional digital competence (PDC) for teacher education encountering students in transition between the position as private and ...
    • Bruk av veiledning i politiutdanningen : en undersøkelse av hvordan veiledning brukes i politistudentenes andre år av høyskoleutdanningen 

      Dahl, Olav (Master thesis, 2009)
      Oppgaven handler om den veiledningen som foregår i politistudentenes andre år av høyskoleutdanningen. Det redegjøres for hvilket syn Politihøgskolen har på veiledning, og i hvilken grad slik veiledning foregår i politistudentenes ...
    • Fra praktisk pedagogikk til pedagogikk i praksis 

      Eckblad, Kjersti (Others, 2017)
      Politihøgskolen tilbyr instruktørutdanning i politioperative disipliner for at instruktørene skal bidra til at den politioperative kompetansen i politi- og lensmannsetaten blir tilegnet, vedlikeholdt og utviklet i tråd med ...
    • Hvilke utfordringer kan studenter med minoritetsbakgrunn møte i løpet av studietiden på Politihøgskolen? 

      Fjellvoll, Ann-Sofi (Master thesis, 2008)
      Masterutgaven omhandler studenter med minoritetsbakgrunn på Politihøgskolen. Innledningsvis tas det utgangspunkt i en modell som viser vesentlige faktorer og sammenhenger for å forstå den lærendes møte med konteksten – ...
    • Hvordan kan bruk av teknologi i undervisningen ha betydning for politistudenters læringsprossesser? 

      Nordsletten, Christine (Research report, 2018)
      Nordsletten er interessert i teknologistøttet læring, og ønsket å få dypere innsikt i hvilke faktorer som kan ha betydning for læringsprosessene og måten studentene går frem på i sitt studiearbeid. Seks studenter er ...
    • Hvordan oppleves praksisåret som læringsarena : kan man lære av- og i praksis? 

      Kristiansen, Terje Garnås (Master thesis, 2007)
      Et overordnet mål i oppgaven er å belyse studentenes læring i den praktiske delen av Politihøgskolens treårige bachelorutdanning. Oppgaven søker å utrede hvordan vi kan forstå læring som en sosial og ikke utelukkende ...
    • Vurdering av muntlige eksamensprestasjoner i høyere utdanning: En studie av interbedømmer reliabilitet ved eksamen i Etterforskning på Politihøgskolen 

      Nordsletten, Christine Sætre (Master thesis, 2020)
      I dette prosjektet undersøker jeg hvordan interne sensorer i emnet Etterforskning ved Politihøgskolen (PHS) vurderer muntlige eksamensprestasjoner. Emnet utgjør 18 studiepoeng og består av fem fag. Selv om det er et lovfestet ...

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit
       

       

      Browse

      ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

      My Account

      Login

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit