• Bak den norske overvåkingsdebatten 

      Flinterud, Guro; Strype, Jon; Lomell, Heidi Mork (Peer reviewed; Journal article, 2020)
      Hvordan resonnerer deltakerne i overvåkingsdebatten over sitt ståsted, og er debatten så polarisert som den fremstår i avisspaltene? Vi har intervjuet personer som jobber med overvåking eller deltar i det offentlige ...
    • Becoming a professional digital competent teacher 

      Helleve, Ingrid; Almås, Aslaug Grov; Bjørkelo, Brita (Peer reviewed; Journal article, 2019)
      The aim of this Norwegian study is to focus on challenges and possibilities concerning professional digital competence (PDC) for teacher education encountering students in transition between the position as private and ...
    • Hvordan kan bruk av teknologi i undervisningen ha betydning for politistudenters læringsprossesser? 

      Nordsletten, Christine Sætre (Report, 2018)
      Nordsletten er interessert i teknologistøttet læring, og ønsket å få dypere innsikt i hvilke faktorer som kan ha betydning for læringsprosessene og måten studentene går frem på i sitt studiearbeid. Seks studenter er ...