dc.contributor.author | Paulsen, Jens Erik | |
dc.date.accessioned | 2020-06-10T06:16:54Z | |
dc.date.available | 2020-06-10T06:16:54Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.issn | 2703-7045 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2657424 | |
dc.description.abstract | Denne artikkelen argumenterer for bruken av en systematisk verdibasert refleksjon både til beslutningsstøtte i en planleggingsfase og som metode for erfaringslæring. Indirekte kan den også gi beslutningsstøtte i form av mønstergjenkjenning i travle situasjoner. Metoden er generell og har røtter i bidrag fra flere ulike fagfelter. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Universitetsforlaget | en_US |
dc.subject | profesjonsetikk | en_US |
dc.subject | verdier | en_US |
dc.subject | politi | en_US |
dc.subject | erfaringslæring | en_US |
dc.subject | refleksjon | en_US |
dc.title | Verdibasert refleksjon i planlegging og erfaringslæring | en_US |
dc.title.alternative | Values-based reflection in planning and experiential learning | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 61-76 | en_US |
dc.source.volume | 7 | en_US |
dc.source.journal | Nordic Journal of Studies in Policing | en_US |
dc.source.issue | 1 | en_US |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.18261/issn.2703-7045-2020-05 | |