Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBjørkelo, Brita
dc.contributor.authorAlmås, Aslaug Grov
dc.contributor.authorHelleve, Ingrid
dc.date.accessioned2020-02-11T11:50:39Z
dc.date.available2020-02-11T11:50:39Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationBjørkelo, B., Almås, A. G., & Helleve, I. (2012). Sosiale medium og Facebook. Bedre skole(1), 76-80.nb_NO
dc.identifier.issn0802-183X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2641017
dc.description.abstractBruk av sosiale medium i skulen er hyppig diskutert i media. Nokon lærarar har kasta seg utpå Facebook-bølgja og integrert mediet i undervisninga med ynskje om å møte elevane på deira arena. Eit viktig spørsmål er om det er slik at lærar-elevkommunikasjonen bør, skal eller må skje via sosiale medium. Per i dag eksisterer det i svært liten grad retningslinjer for korleis lærarane skal bruka dette «utvida klasserommet». Bedrenb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherUtdanningsforbundetnb_NO
dc.subjectsosiale mediernb_NO
dc.subjectfacebooknb_NO
dc.subjectskolennb_NO
dc.subjectkommunikasjonnb_NO
dc.subjectetikknb_NO
dc.subjectlæreplanverketnb_NO
dc.subjectkunnskapsløftetnb_NO
dc.titleSosiale medium og Facebook: Eit etisk dilemma for lærarennb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.source.pagenumber76-80nb_NO
dc.source.journalBedtre Skolenb_NO
dc.source.issue1nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel