Øvelse gjør mester : noen forslag til hvordan vi kan sikre systematisk og varig læring etter øvelser i etaten
dc.contributor.author | Bjørkelo, Brita | |
dc.contributor.author | Rosø, Eirik | |
dc.contributor.author | Jonassen, Ketil | |
dc.date.accessioned | 2013-06-24T12:46:11Z | |
dc.date.available | 2013-06-24T12:46:11Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.issn | 1500-6921 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/174559 | |
dc.description | Fagartikkel | no_NO |
dc.description.abstract | Øvelse Tyr er politiets årlige nasjonale øvelse. Til tross for omfattende rammer, for-, underveis- og etterarbeid, tyder den siste evalueringen på at det fortsatt er et stykke vei å gå før vi har omsatt tidligere erfaringer til læring (Rosø, 2013). Dette underbygges også av tidligere evalueringer. Denne artikkelen vil se på noen forslag til veier å gå for å oppnå nettopp dette. | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.subject | politi | no_NO |
dc.subject | øvelse Tyr | no_NO |
dc.subject | evaluering | no_NO |
dc.subject | erfaringslæring | no_NO |
dc.title | Øvelse gjør mester : noen forslag til hvordan vi kan sikre systematisk og varig læring etter øvelser i etaten | no_NO |
dc.type | Journal article | no_NO |
dc.source.pagenumber | 38-39 | no_NO |
dc.source.journal | Politiforum | no_NO |
dc.source.issue | 5 | no_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Artikler [44]