Utfordringer i tilrettelagt avhør av barn som har vært utsatt for vold og overgrep: En teoretisk oppgav
dc.contributor.author | Foldvik, Eva M. | |
dc.date.accessioned | 2021-05-20T07:13:04Z | |
dc.date.available | 2021-05-20T07:13:04Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2755767 | |
dc.description | Bachelor i politiutdanning | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.subject | politi | en_US |
dc.subject | bacheloroppgaver | en_US |
dc.subject | teoretisk oppgave | en_US |
dc.subject | etterforskning | en_US |
dc.subject | vold | en_US |
dc.subject | overgrep | en_US |
dc.subject | barn | en_US |
dc.subject | avhør | en_US |
dc.subject | tilrettelagte avhør | en_US |
dc.subject | barneloven | en_US |
dc.subject | menneskerettigheter | en_US |
dc.subject | avhørsmetoder | en_US |
dc.title | Utfordringer i tilrettelagt avhør av barn som har vært utsatt for vold og overgrep: En teoretisk oppgav | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.version | acceptedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 22 | en_US |